Англійська мова для малюків

Фундамент майбутньої успішної кар’єри і фінансового благополуччя дитини потрібно закладати з раннього віку – починати вчитися в школі може бути вже пізно. І наріжним каменем успішної освіти є знання іноземних мов, зокрема англійської.

Чим раніше дитина почне вивчати англійську, тим обширнішими будуть її знання і можливості до моменту вступу в самостійне життя. Ми прекрасно розуміємо це, більш того – усвідомлюємо, наскільки важливий для дитини перший досвід вивчення англійської: він формує ставлення до предмету на все життя.

Саме тому заняття для найменших у нашій школі проводяться в цікавій ігровій формі.

ЩО ПОТРІБНО ЗНАТИ БАТЬКАМ


Формат навчання

Курс англійської мови для дітей розрахований на академічний рік з вересня по червень.

Вік: 3,5 – 6 років

Курс має 4 рівні.

Особливості: ігри, мультфільми, комп’ютерні технології, проекти, вірші, чанти, пісні, скоромовки, розмальовки, спектаклі

На цьому курсі вивчаються (і багаторазово повторюються) базова лексика і граматика.


Домашні завдання

Виконуючи завдання в робочому зошиті, діти закріплюють знання вдома.

Домашня робота – це не тільки письмові завдання, а також відточування вимови та розвиток навичок розуміння на слух.

Діти з радістю виконують завдання на ігровому диску до свого підручника.

Зміст домашніх завдань тісно пов’язаний із матеріалом, що вивчається в класі.


Атмосфера школи

Ми створюємо мотивувальну та дружню атмосферу для навчання дітей.

Наша школа має сучасно обладнані навчальні аудиторії та зону очікування для батьків.

Ваша дитина буде вчитися цікаво та з РЕЗУЛЬТАТОМ!

ЩО ВИВЧАТИМУТЬ ВАШІ ДІТИ

За основу беруться навчальні та методичні матеріали розроблені видавництвами Cambridge та Oxford.

  • Рівень 1
  • Рівень 2
  • Рівень 3
  • Рівень 4
Учні спочатку вчать слова, короткі фрази, а потім переходять до більш довгих речень.
Словниковий запас відповідає темам: Привітання, Мій клас, Кольори, Моя сім’я, Мої іграшки, Числа, Мої домашні тварини, Їжа, Мій одяг, Парк.
Використовуються фрази: «У мене є …», «У мене немає…», «Я люблю…», «Мені не подобається…» тощо.
Учні тренуються впізнавати та самостійно писати своє ім’я англійською мовою та поступово привчаються до письма за допомогою книг і різних візуальних джерел. Учні вчать алфавіт та звуки англійської мови, вчаться писати букви, впізнають ключові слова та наприкінці курсу починають писати окремі слова.
На цьому етапі учні закріпляють і повторюють те, що вчили на першому рівні, а також розширюють свої знання новими.
Учні поступово впізнають нові конструкції та закріплюють матеріал з тем: Привітання, Моя школа, Моє тіло, Моя кімната, В джунглях, Фрукти та овочі, Моє місто, Професії, Погода, За містом.
Використовуються фрази: «Я можу…», «Це…», «Він/Вона має…» тощо.
Учні закріплюють самостійне написання свого імені англійською мовою, вчать правила читання англійських слів, повторюють написання букв, впізнають ключові слова та наприкінці курсу починають їх писати.
На цьому рівні учні закріплюють, повторюють та поглиблюють знання з тем, які вони вивчили за перші два курси навчання.
Приблизно в цей же час в учнів активно розвивається пізнавальні здібності. Наприклад, в цей момент вони швидше розуміють правила утворення присвійного відмінка та формування множини іменників. Розвивається пам’ять, розширюється знання про світ. Вони вже розуміють мову як абстрактне поняття та вибір тем на цьому рівні відображає ці зміни.
Словниковий запас відповідає темам: Привітання, Кольори, Шкільні речі, Іграшки, Сім’я, Почуття, Зоопарк, Професії, Одяг, Їжа та напої.
Використовуються конструкції: What colour is it? – It’s …, What’s this? – It’s a …, Is it a …? – Yes, it is / No, it isn’t, He’s happy, She’s cold тощо. Вивчаються особові та присвійні займенники, форма множини, питання різних видів, неозначений артикль, форма заперечення дієслів.
Учні вже більш впевнено читають та пишуть короткі речення. На цьому рівні діти вчаться правильно писати слова англійською.
На цьому рівні учні закріплюють, повторюють та поглиблюють знання з тем, які вони вивчили за попередні курси навчання.
Словниковий запас відповідає темам: Привітання, Класна кімната, Моя сім’я, Моє обличчя, Мої іграшки, Мій дім, На фермі, Я зголоднів!, Всі на борт!, Одяг, Вечірка.
Використовуються конструкції: I’m…, You’re…, I’ve got a…, My favourite … is…, Let’s …, тощо. Вивчаються прийменники місця, особові та присвійні займенники, форма множини, питання різних видів, неозначений артикль, форма заперечення дієслів, теперішні часи.
Учні вже більш впевнено читають та пишуть короткі речення. На цьому рівні діти вчаться правильно писати слова та фрази англійською.

 

ВІДГУКИ НАШИХ СТУДЕНТІВ

Мама Паші А. (рівень А1)
В Центре образования Результат очень тёплая и приветливая атмосфера. Талантливые и способные преподаватели. Подход к деткам индивидуальный. Преподаватель просто умничка. На первом нашем этапе изучения английского языка вложила нам сильную базу знаний, заинтересовала к дальнейшему изучению и разбудила желание узнавать постоянно что-то новое. На занятиях ребёнку очень нравится общение и не стандартный подход к обучению. В восторге от занятий на ковриках, просмотра видео-материала, проведения занятий в игровой форме. Одним словом большое спасибо за наши хоть ещё и не большие, но уже достижения в иностранном.
Батьки Дарії М. (рівень А1)
Високий рівень знань, тепла атмосфера в колективі, цікаві заняття, зручний графік навчання, підхід до кожної дитини – все це Центр РЕЗУЛЬТАТ.
Бабушка Игоря Х. (уровень А1.3)
Я учусь в центре образования РЕЗУЛЬТАТ 3 года. Мне очень нравятся интересные уроки, у меня есть друзья в группе, где я учусь – София и Максим. Моя учительница проводит такие увлекательные уроки, что мне всегда хочется идти на занятия.
Мама Марії В. (рівень А1)
Дякую за навчання та увагу до кожного учня, за цікаві уроки та мотивацію до вивчення англійської (свята, конкурси, солодкі сюрпризи). Високий рівень підготовки вчителів та уважне ставлення керівництва до кожного учня.